Rendelés folyamata
Elõzetes regisztráció
Elõzetes regisztrációra a főoldalon, Belépés, majd a Regisztráció menüpontra kattintva van lehetõséged. Ez előfeltétele a rendelésnek. Az űrlap kitöltésénél ügyelj arra, hogy a Szállítási cím alatt azt a címet add meg, ahová szeretnéd hogy a terméket kézbesítsék. Számlázási címnek pedig azt a címet add meg, ahová a számlát kéred. Amennyiben a kettõ megegyezik, úgy a Szállítási adatok megegyeznek a számlázási adatokkal jelölőnégyzetre kattintva ezek az adatok automatikusan bekerülnek a Számlázási cím alá, így nem kell még egyszer begépelned. Az regisztráció gombra kattintva valósul meg a regisztráció. Ezután az oldalon a Belépésre kattintva a regisztrációkor megadott e-mail címeddel és jelszavaddal tudsz belépni.
Termékek listázása
A terméklista menüpontban lehet a termékkategóriák és alkategóriák segítségével termékekre keresni. A bal oldali keresővel személyre szabhatod a keresésed, ezen felül van lehetőség rendezni is a termékeket, név, ár és azonosító alapján.
Termék kiválasztása
A termék képére, nevére kattintva juthatsz el a termék oldalra. Itt találod a termék leírását, és lehetõséged van nagyobb méretű kép megtekintésére a termékrõl. A termékkel kapcsolatos egyéb adatokat is itt találod, mint a kategória besorolása, és hogy rendelhető-e. A terméket csak a termék oldalon tudod kosárba rakni.
Az ékszer fotóit nem profi fényképész készíti, természetes állapotukban láthatóak a képeken, retusálva, színezve nincsenek!
A monitorok viszont a színes köves termékek (elsősorban a Swarovski köves) színeit színárnyalat különbséggel adhatják vissza. Ha bizonytalan a színes köves ékszer színárnyalatát illetően kérdezze telefonos kollégánkat!
Kosárba helyezés és kosár tartalma
A terméket a termék leírása oldalon van lehetõséged kosárba helyezni. Ehhez a Kosár ikonra kell kell kattintanod a leírás oldalon. A kosrá tartalmát a menüpontban található kosár ikon jelni. A kosár tartalmazni fogja az eddig összes belehelyezett terméket. Ezen a kosároldalon találod a rendelés egyéb adatait, mint például a végösszeg, a szállítási határidõ és a szállítási költség. A kosároldalról tudod leadni rendelésed.
Kosár tartalmának frissítése
A kosár-oldalról bármikor visszaléphetsz bármely termékhez, illetve keresgélhetsz anélkül, hogy a kosár elfelejtené mit is tettél bele. Így tetszés szerint válogathatsz az általad érdekesnek tartott termékek között anélkül, hogy a kosarad elfelejtené tartalmát. A kosárba egymás után több terméket is beletehetsz, ilyenkor azok egymás alá kerülnek a kosároldalon.
Kosár tartalmának törlése
A kosárban szereplő tételt, vagy tételeket a kosároldalon a Kivesz oszlop alatt található x-re kattintva tudod törölni.
Teljesítési és szállítási feltételek és árak
A csak Magyarországra történõ kiszállítást az MPL futárszolgálat biztosítja.
A szállítás költsége 3500 Ft.
A megrendelt termékek a rendelés leadását követõ 3 munkanapon belül kerülnek kézbesítésre. (Bármilyen felmerülõ probléma esetén kollégánk telefonon fog Veled kapcsolatba lépni.)
Személyes átvételre is van lehetõséged, ezt az alábbi címen és idõpontban tudod megtenni:
24 Karát '96 Bt.
6722 Szeged, Bartók tér 3. / 6722 Szeged, Mikszáth Kálmán utca 12.
Illetve a megjelölt postán.
Tájékoztatás a fizetési módokról
Kiszállítás esetén kétféle módon tudod a terméket kifizetni.
Az egyik az utánvétes megoldás, ilyenkor az általad megrendelt termék árát a terméket kézbesítő futárnak fizeted ki.
A másik mód a személyes átvétel, melyet a rendelés leadását követõ munkanapon a feltüntett cím alatt tudsz megtenni.
Személyes átvétel esetén a megrendelt termék ellenértékének kifizetése a helyszínen történik.
Számla: a megrendelésrol a számlát a csomagban fogod találni. A számlán a regisztrációkor megadott számlázási címed fog szerepelni. Amennyiben a kiszállításod nem volt díjmentes, úgy a számlán szerepelni fog a kiszállítás díja is.
Megrendelés leadása
A Tovább a rendeléshez gombra kattintva olyan oldalra jutsz, ahol kiválaszthatod a fizetés módját, és a szállítási címet. A Tovább a rendelés megerõsítéséhez gombra kattintva jutsz el a rendelés összesítő oldalra. Itt szerepel a rendeléseddel kapcsolatos összes adat, kérünk, hogy itt még egyszer ellenőrizd az adatok pontosságát. Amennyiben hibát, tévesztést észlelsz lehetõséged van visszamenni a szállítási beállításokhoz amit a profilban találsz, vagy csak egyszerűen az oldalon felülírod a meglévőt. Ha mindent rendben találtál A rendelés leadása gombbal tudod leadni a rendelésed.
Szolgáltató visszaigazolása
Sikeres rendelés esetén a visszaigazoló e-mailben értesítünk a rendelés sikerességérõl, illetve részleteirõl. A visszaigazoló e-mail a regisztrációkor megadott e-mail címre megy ki, és tartalmazza a megrendelt tételeket, azok árait, valamint a megrendelő regisztrációkor megadott adatait. Szükség esetén munkatársunk telefonon is igazolja a rendelés megvalósulását.
Javítás lehetősége
Adataid módosítására, javítására bármikor lehetőséged van, ehhez először be kell lépned a regisztrációkor megadott e-mail címeddel és jelszavaddal. Belépés után, az Adataim menüpont alatt van lehetőséged azok módosítására. Kosarad tartalmának módosítására a Rendelés leadása gombra kattintásig lehetőséged van.
Át nem vett csomag
Amennyiben Ön korábban már úgy rendelt terméket, hogy azt a kiszállítás során nem vette át (ide nem értve azt az esetet, amikor elállási jogával élt), vagy a Termék nem kereste jelzéssel érkezett vissza az eladóhoz, az Eladó a megrendelés teljesítését a vételár és a szállítási költségek előre történő megfizetéséhez köti.
A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás